Sie sind nicht angemeldet.

Suchergebnisse

Suchergebnisse 1-20 von insgesamt 179.

Dienstag, 20. August 2019, 19:57

Forenbeitrag von: »Teresa Ramsey-Prescott«

Office of the Chairperson

Sehr gern.

Dienstag, 13. August 2019, 23:12

Appointments & Dismissals

CERTIFICATE OF APPOINTMENT Reposing special trust and confidence in the integrity and ability of Shawn G. Bowman III. of Laurentiana After the consent given by the Senate on August 13, I do appoint him to be United States Attorney General and do authorize and empower him to execute and fulfil the duties of that Office according to law, and to have and to hold the said office with all the powers and privileges thereunto of right appertaining. IN WITNESS WHEREOF, I have hereunto set my hand this ...

Sonntag, 11. August 2019, 15:54

Appointments & Dismissals

CERTIFICATE OF APPOINTMENT Reposing special trust and confidence in the integrity and ability of Alasdair MacIntyre of Freeland After the consent given by the Senate on August 7, I do appoint him to be United States Secretary of State and do authorize and empower him to execute and fulfil the duties of that Office according to law, and to have and to hold the said office with all the powers and privileges thereunto of right appertaining. IN WITNESS WHEREOF, I have hereunto set my hand this elev...

Montag, 5. August 2019, 15:38

Nominations and Motions of President Kingston

To the Senate of the United States Madam President, I herby nominate Shawn G. Bowman III of Laurentiana to be Attorney General of the United States and seek the advice and consent of the United States Senate pursuant to the provisions of the Senate Advice and Consent Act. IN WITNESS WHEREOF, I have hereunto set my hand this fifth day of August, in the year Two thousand nineteen. Teresa Ramsey-Prescott Acting President of the United States

Sonntag, 4. August 2019, 16:18

Office of the Chairperson

Handlung:Nimmt dies zur Kenntnis.

Samstag, 3. August 2019, 00:09

Absence of the U.S. President

Handlung:Nimmt dies zur Kenntnis und wird vom Secret Service in das White House eskortiert.

Dienstag, 30. Juli 2019, 18:31

General Elections – July 2019

Zitat von »Edwin C. Morgan« Tragen Sie persönlich die Kosten für diese Erpressung? Ich denke nur laut, Mr. Morgan

Dienstag, 30. Juli 2019, 17:22

Vielleicht sollte die Administration dann darüber nachdenken, den Federal District in einen anderen Bundesstaat zu verlagern und die Bundeshauptstadt aus Astoria State abzuziehen

Montag, 29. Juli 2019, 22:55

[White House Post Office]

The Honorable Benjamin Kingston Jr. President of the United States White House July 29, 2019 Dear Mr. President, I hereby resign from the office of Secretary of State of the United States. I have been honored to have served the country in this responsible position, but I believe that the position of Vice President needs sufficient attention from my person, so that the important State Department should be lead by another public official. I look forward to serving as your vice president for the c...

Donnerstag, 25. Juli 2019, 23:08

Ich gratuliere allen Gewählten zu ihrer Wahl und wünsche allen Verbliebenen für die Stichwahlen alles Gute!

Dienstag, 23. Juli 2019, 09:52

Morning Business Debate

Zitat von »Vergil Oglesby« Honorable Deputies, als ich meinen Eid ablegte und in die State Assembly aufgenommen wurde, war die Aussprache bereits beendet. Schon doof, wenn man anhand unwiderlegbarer Fakten durch Zeitstempel und Sitzungsprotokolle die eigene Unzulänglichkeit vor Augen geführt bekommt, hm?

Dienstag, 23. Juli 2019, 09:33

Income and Business Tax Bill

Yes.

Freitag, 19. Juli 2019, 19:40

Chairman of the State Assembly (July 2019)

Ich unterstütze dies!

Freitag, 5. Juli 2019, 20:16

Across the WWW

Na dann bin ich ja froh, dass Sie sonst nichts auszusetzen haben, Mr. Gaultier

Donnerstag, 4. Juli 2019, 23:18

Situation Room

Handlung:Trifft ebenfalls ein.

Freitag, 28. Juni 2019, 20:07

Jackson DNC

Willkommen!

Montag, 24. Juni 2019, 21:50

Gubernatorial Elections – May 2019

Handlung:Hat ebenfalls ihre Stimme abgegeben.

Dienstag, 11. Juni 2019, 21:56

Medal of Freedom Awarding Ceremony – Teresa Ramsey-Prescott

Mr. President, verehrte Gäste. Es ist mir eine ungeheure und unvergleichliche Ehre, diese Auszeichnung heute zu erhalten. Seit ich damals zum ersten Mal den Run für das Office of the Vice President gewagt habe, das Amt der Außenministern zum ersten Mal ausgeführt habe, als Nationale Sicherheitsberaterin beraten oder als Army Soldier dem Land in diversen Konflikten gedient habe, wusste ich, immer wieder, dass es meine Erfüllung ist, meine innere Zufriedenheit und meine Stärke, dieser stolzen Nati...