Sie sind nicht angemeldet.

Suchergebnisse

Suchergebnisse 1-20 von insgesamt 1 000. Es gibt noch weitere Suchergebnisse, bitte verfeinern Sie Ihre Suche.

Gestern, 18:36

Forenbeitrag von: »Ben Kingston«

General Election - September 2019

Ben Kingston for Member of the House of Representatives listed as Independent

Gestern, 18:33

Final Address by President Ben Kingston

Handlung:Die Bühne, die Präsident Kingston betritt, ist überwiegend in blau gehalten und auf den Seiten mit einigen astorischen Flaggen versehen; hinter dem Rednerpult hängt eine riesige Version des Präsidentensiegels. My fellow Astorians! Ich möchte mich heute Abend ein letztes Mal als Präsident in solchem Rahmen an Sie richten und meine Amtszeit Revue passieren lassen – denn in diesen acht Monaten ist einiges geschehen. Lasst mich euch zuerst mit einigen Zahlen überschwemmen: Mit zwölf konnten...

Sonntag, 15. September 2019, 19:25

Final Address by President Ben Kingston

Handlung: Final Address by Benjamin Kingston Jr. as 55th President of the United States

Samstag, 14. September 2019, 20:37

Meeting with Minister Reis from Pottyland Kingdom

Handlung:Betritt den Raum. Lord Reis, great to have you here. Ich bin überzeugt, dass Vice President Ramsey-Prescott mich bestens vertreten hat .

Samstag, 14. September 2019, 20:27

Appointments & Dismissals

LETTER OF DISMISSAL Mr. Charles Han Director pro tempore of the United States Electoral Office September 21, 2019 Dear Mr. Han, This is to certify that you are hereby relieved from the execution of the powers and duties of your Office and dismissed with immediate effect. I thank you for your repeated service to the U. S. Electoral Office. Yours sincerely, BENJAMIN KINGSTON, JR.

Samstag, 14. September 2019, 11:43

Abwesenheitsthread

@Teresa Ramsey-Prescott: Vielen Dank für das tolle Covern! Bin wieder mit allen IDs frisch zurück .

Sonntag, 8. September 2019, 10:30

Absence of the U.S. President

EMPOWERMENT Pursuant to Article 4, Section 2, Subsection 1 Constitution of the United States, I herby empower Vice President Teresa Ramsey-Prescott to fulfill the duties of the President of the United States in the period of September 8 to September 13, 2019. IN WITNESS WHEREOF, I have hereunto set my hand this second day of August, in the year of our Lord two thousand nineteen. Benjamin Kingston, Jr. President of the United States

Dienstag, 27. August 2019, 21:43

Executive Orders

Executive Order 59 Organizing the Reserve of the Armed Forces and the National Guard WHEREAS the Constitution of the United States vests the authority to maintain an army in the Federal Government,AND WHEREAS the Armed Forces of the United States Act has provided for the organization of the military,AND WHEREAS the authority of further organizing the Armed Forces is vested in the President, AND WHEREAS the several States have created National Guards,AND WHEREAS the Federal Government seeks to s...

Sonntag, 25. August 2019, 23:03

What's Up? - KEMP 2019

Sehr enttäuschend, dass allein in Astoria nur Parteimitglieder bei den Vorwahlen mitstimmen durften. #FakeDirectDemocracy<//span>

Sonntag, 25. August 2019, 20:21

West Colonnade

Ich bezweifle dass er im Senat lobbyieren wird.

Sonntag, 25. August 2019, 20:04

The Oval Office

Eight weeks it is. Auch für mich gilt: ich kann Ihnen nur meine Unterschrift garantieren.

Sonntag, 25. August 2019, 18:34

West Colonnade

I appreciate your view, Ted. Leider ist Politik oftmals schmutzig.

Sonntag, 25. August 2019, 18:33

The Oval Office

Machen wir acht Wochen und der Deal steht. Sie wissen genau, dass die wenigsten Frauen in der sechsten Woche von der Schwangerschaft wissen.

Freitag, 23. August 2019, 11:19

Guter Stil

Zitat von »KEMP 2019« #KEMP 2019 ✅ Sie sahen heute: Zwei RINOs für das weiße Haus. Westanticäische Karikaturen in der astorischen Politik. #KEMP2019 #KEMPmeansFreedom #LESSGOVERNMENT=MOREFREEDOM #Wearesoconservative Ich bin ja mittlerweile doch schon drei Jahre in Astor dabei, aber aus diesem WhatsUp kann ich leider ebenso wenig schlussfolgern wie aus der dazugehörigen Rede. Was bitte sind RINOs, und was heißt "anticäisch"?

Donnerstag, 22. August 2019, 10:39

Rose Garden

Handlung:Schmunzelt. Sie bestätigen mich in meiner Entscheidung, sir. My pleasure, Mr. Chief Justice. Handlung:Verabschiedet sich.

Mittwoch, 21. August 2019, 22:43

The Oval Office

Handlung:Blickt einigermaßen verdutzt. Ist der Party Leader nicht normalerweise der ranghöchste Amtsträger? Eine Funktion, die Sie als Kongresspräsident wohl eindeutig erfüllen?

Mittwoch, 21. August 2019, 22:10

Motions and Messages to the NGC

August 21, 2019 The Honorable Governor Leonard E. Wirth of Assentia Governor Eric M. Antony of Astoria Governor Alexander Conway of Freeland Governor Julian Atakapans of Laurentiana Governor Herbert M. Butcher of New Alcantara Governor Lewis C. Clayton of Serena National Governors Conference Dear Mr. Governor, Präsident Lugo hatte bereits letztes Jahr zu einer Konferenz über die Neustrukturierung der Nationalgarden geladen und den Standpunkt vertreten, dass die Verfassung die Haltung von Nation...

Mittwoch, 21. August 2019, 21:07

West Colonnade

Was hast du für mich? Handlung:kommt er auf den Punkt.

Mittwoch, 21. August 2019, 20:48

CERTIFICATE OF APPOINTMENT Reposing special trust and confidence in the integrity and ability of Elizabeth Hellen Canterbury of New Alcantara I do appoint her to be United States Regent on the Board of Regents of the Astorian Institution and do authorize and empower her to execute and fulfill the duties of that Office according to law, and to have and to hold the said office with all the powers and privileges thereunto of right appertaining, during the pleasure of the President for the time bei...

Mittwoch, 21. August 2019, 20:47

LETTER OF DISMISSAL Ms. Sally Barlow United States Regent on the Board of the Astorian Institution August 21, 2019 Dear Ms. Barlow: This is to certify that, upon your own request, you are hereby relieved from the execution of the powers and duties of your Office and dismissed with immediate effect. I thank you for your continued service to the Astorian Institution. Yours sincerely, BENJAMIN KINGSTON, JR.