O. 2017-036 - James Barnett to be Director of the USEO

Es gibt 11 Antworten in diesem Thema, welches 1.132 mal aufgerufen wurde. Der letzte Beitrag () ist von Benjamin Kingston Jr..


  • OFFICE OF THE PRESIDENT OF CONGRESS


    Honorable Members of Congress!


    I lay, according to Ssc. 4 of the said Section, before the Congress the Nomination of


    Mr James Barnett to be Director of the United States Electoral Office


    made by the Congressman for Astoria State, Mr Eugene Duangan to Art. I, Sec. 3 Federal Election Act.


    A Hearing has to be conducted on this nomination. I call upon the nominee to make the following oath

    I do solemnly swear that I will tell the truth and nothing but the truth without any additions or reductions. (So help me God.)


    Ich schwöre, dass ich die Wahrheit sagen werde nur die Wahrheit und nichts als die Wahrheit und dass ich dabei nichts verschweigen oder verändern werde. (Sowahr mir Gott helfe.)


    after which he may raise privilege of the first word.


    An amount of 96 hours is reserved for nominations. This can be reduced or increased according to the Standing Rules if necessary.



    Daniel Ruben Ortega
    ________________________________________________________

    Speaker of the House



  • Mr. Speaker,


    meines Erachtens steht ebenfalls der Bestätigung von Mr. Barnett nichts im Wege.

    Eugene Duangan

    U.S. Senator for Serena

    Former President of United States Congress

    Former U.S. Representative from Shenghei / Serena
    Democrat_SE.png

  • Mr. President,


    Mr. Barnett hat sich in der Vergangenheit als sachkundiger und zuverlässiger Wahlleiter bewährt. Ich sehe keinen Grund, seiner Wiederwahl nicht zuzustimmen.

  • Mr. Speaker,


    Seit wann ist es Usus dass der gesamte Kongress über so etwas abstimmt bzw. dass die Debatte hier und nicht im Senat geführt wird?
    Ebenso weiß ich nicht was Article I., Sec. 3 mit dem hier zu tun hat?

    [align=left]fr. Almighty Administrator of the Social Conservative Union
    fr. Almighty Congressman from Laurentiana
    fr. Almighty Chairman of the Republican Party
    fr. Almighty Party Secretary of the Republican Party

    fr. Almighty Senator of the State of Laurentiana
    fr. Almighty Lieutenant Governor of the State of Laurentiana

  • Handlung

    Sitzt im Zuschauerbereich und fragt sich, ob der Congressman from New Beises sich überhaupt mit Anträgen beschäftigt.


    Charles F. Mitchell

    Political Consultant

    Former Director, White House Office of Legislative and Intergovernmental Affairs (Clark & Lugo Administrations)

  • Handlung

    Fragt wieso nicht der gesamte Kongress über die Minister abstimmt bzw. das Hearing nicht in der gemeinsamen Kammer stattfindet - wenn man von Anträgen ausgeht.

    [align=left]fr. Almighty Administrator of the Social Conservative Union
    fr. Almighty Congressman from Laurentiana
    fr. Almighty Chairman of the Republican Party
    fr. Almighty Party Secretary of the Republican Party

    fr. Almighty Senator of the State of Laurentiana
    fr. Almighty Lieutenant Governor of the State of Laurentiana

  • Honorable Member of Congress,


    einen interessanten Punkt spricht der Congressman aus New Beises allerdings an. Ich muss gestehen, dass ich den Text des Sitzungsformulars aus der letzten Aussprache über den Direktor des USEO übernommen habe, ohne das angegebene Gesetz zu überprüfen. Art. I, Sec. 3 Federal Election Act befasst sich mit der Election Roll. Richtig wäre, so glaube ich, sich auf Art. I Sec. 2 Federal Election Act zu berufen.

  • Honorable Members,
    Congressman from New Beises,


    die Wahl des Direktors des USEO ist selbstverständlich vom gesamten Kongress vorzunehmen. Ich werde das Hearing nun beenden.



  • Honorable Members!


    The chair hereby declares the hearing ended.


    The roll will now be called in both houses.




    Benjamin Kingston, Jr.
    Vice President of Congress


Jetzt mitmachen!

Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!