Inaugurations and Resignations of U.S. Senators

Es gibt 863 Antworten in diesem Thema, welches 65.555 mal aufgerufen wurde. Der letzte Beitrag () ist von Lucas Magnus.

  • Ich gelobe feierlich, dass ich die Verfassung der Vereinigten Staaten getreulich einhalten, bewahren und verteidigen und meine Amtspflichten nach bestem Wissen und Gewissen erfüllen werde.

    There is many a boy here today who looks on war as all glory, but, boys, it is all hell. You can bear this warning voice to generations yet to come. I look upon war with horror.




    Former Commandant of the United States Marine Corps;
    Former Chairman of the Joint Chiefs of Staff;


    Marines never die, they just go to hell to regroup.


    McQueen Petroleum




  • OFFICE of the PRESIDENT of the Senate



    Honorable Senators!



    I hereby give notice and declare, that in accordance to Chap. IV Sec. 3 SSec. 1b FEA Senator Orviell Ingram, LA
    has lost his Seat as Senator for Laurentiana because he has lost the passive right to vote for the held office by expatriation.




    Tamara Arroyo
    President of the Senate





  • Honorable Senators!



    The United States Senate welcomes


    Mr. James Wayne
    from
    Laurentiana


    into its ranks.



    Ich bitte den Gewählte den nachfolgenden Eid zu leisten:


    Ich gelobe feierlich, dass ich die Verfassung der Vereinigten Staaten getreulich einhalten,
    bewahren und verteidigen und meine Amtspflichten nach bestem Wissen und Gewissen erfüllen werde.


    Dem Eid kann eine religiöse Beteuerung angefügt werden.




    Tamara Arroyo
    President of the Senate




  • OFFICE of the PRESIDENT of the Senate



    Honorable Senators!



    I hereby give notice and declare, that in accordance to Chap. IV Sec. 3 SSec. 2 FEA Senator Steve McQueen, NA
    has lost his Seat as Senator for New Alcantara because he did not attend the meetings of Congress, the Senate and the Committees for more than 14 days.


    The most rescent attendance of Mr. McQueen was on July 5th, 2019, at 9:05 PM. The Seat of the Senator for New Alcantara is thus vacant since July 19th, 2019.




    Tamara Arroyo
    President of the Senate





  • Honorable Senators!



    The United States Senate welcomes


    Ms. Cadence Jackson
    from
    Assentia


    into its ranks.



    Ich bitte die Gewählte den nachfolgenden Eid zu leisten:


    Ich gelobe feierlich, dass ich die Verfassung der Vereinigten Staaten getreulich einhalten,
    bewahren und verteidigen und meine Amtspflichten nach bestem Wissen und Gewissen erfüllen werde.


    Dem Eid kann eine religiöse Beteuerung angefügt werden.




    Tamara Arroyo
    President of the Senate






    Honorable Senators!



    The United States Senate welcomes


    Ms. Kathleen Johnson
    from
    Astoria State


    into its ranks.



    Ich bitte die Gewählte den nachfolgenden Eid zu leisten:


    Ich gelobe feierlich, dass ich die Verfassung der Vereinigten Staaten getreulich einhalten,
    bewahren und verteidigen und meine Amtspflichten nach bestem Wissen und Gewissen erfüllen werde.


    Dem Eid kann eine religiöse Beteuerung angefügt werden.




    Tamara Arroyo
    President of the Senate

  • Ich gelobe feierlich, dass ich die Verfassung der Vereinigten Staaten getreulich einhalten, bewahren und verteidigen und meine Amtspflichten nach bestem Wissen und Gewissen erfüllen werde. So help me God!

    trophyImage-13.png

    Kathleen Teresa Johnson (D-AS)

    Governor of the State of Astoria
    Former U.S. Senator for Astoria | Former Chairwoman, Congressional Committee on Justice and Ethics
    Former Commoner of the Assembly of Representatives of the State of Astoria | Former Speaker of the Assembly of Representatives of the State of Astoria





  • Honorable Senators!



    The United States Senate welcomes


    Mr. Ulysses Kemp
    from
    New Alcantara


    into its ranks.



    Ich bitte den Gewählten den nachfolgenden Eid zu leisten:


    Ich gelobe feierlich, dass ich die Verfassung der Vereinigten Staaten getreulich einhalten,
    bewahren und verteidigen und meine Amtspflichten nach bestem Wissen und Gewissen erfüllen werde.


    Dem Eid kann eine religiöse Beteuerung angefügt werden.




    Tamara Arroyo
    President of the Senate

  • Ich gelobe feierlich, dass ich die Verfassung der Vereinigten Staaten getreulich einhalten,
    bewahren und verteidigen und meine Amtspflichten nach bestem Wissen und Gewissen erfüllen werde. So help me God!


    Sen. Ulysses Kemp (R-NA)

    LL.M.

    Member of the NRA

    Chairman of the CfDP

    [align=center]




  • OFFICE of the PRESIDENT of the Senate



    Honorable Senators!
    L
    I hereby give notice and declare, that in accordance to Chap. IV Sec. 3 SSec. 2 FEA Senator James Arthur Wayne, LA
    has lost his Seat as Senator for Laurentiana because he did not attend the meetings of Congress, the Senate and the Committees for more than 14 days.


    The most rescent attendance of Mr. Wayne was on August 24th, 2019, at 5:36 PM. The Seat of the Senator for Laurentiana is thus vacant since September 7th, 2019.




    Tamara Arroyo
    President of the Senate




  • Honorable Senators!



    The United States Senate welcomes


    Ms. Meghan Cortez
    from
    Laurentiana


    into its ranks.



    Ich bitte den Gewählten den nachfolgenden Eid zu leisten:


    Ich gelobe feierlich, dass ich die Verfassung der Vereinigten Staaten getreulich einhalten,
    bewahren und verteidigen und meine Amtspflichten nach bestem Wissen und Gewissen erfüllen werde.


    Dem Eid kann eine religiöse Beteuerung angefügt werden.




    Kathleen Johnson
    Dean of the Senate

    trophyImage-13.png

    Kathleen Teresa Johnson (D-AS)

    Governor of the State of Astoria
    Former U.S. Senator for Astoria | Former Chairwoman, Congressional Committee on Justice and Ethics
    Former Commoner of the Assembly of Representatives of the State of Astoria | Former Speaker of the Assembly of Representatives of the State of Astoria

  • Handlung

    Leistet, in Anwesenheit ihres Verlobten, den Amtseid.


    Ich, Meghan Cortez, gelobe feierlich, dass ich die Verfassung der Vereinigten Staaten getreulich einhalten,
    bewahren und verteidigen und meine Amtspflichten nach bestem Wissen und Gewissen erfüllen werde.

  • Handlung

    Herbert Walker trifft zu seiner Vereidigung ein.

    SENATOR HERBERT C. WALKER


    U. S. Senator for the Free State of Freeland

    former U. S. Secretary of Commerce

    former Member of the U.S. House of Representatives

    former Chairman of the Congressional Committee on Foreign Relations

    former Member of the Congressional Committee on Defense & Intelligence Affairs

    former State Minister of State of the Free State of Freeland

  • Handlung

    Steht bereit, um die Eidesleistung abzunehmen.





    Honorable Senators!



    The United States Senate welcomes


    Mr Herbert C. Walker
    from
    Freeland


    into its ranks.



    Ich bitte den Gewählten den nachfolgenden Eid zu leisten:


    Ich gelobe feierlich, dass ich die Verfassung der Vereinigten Staaten getreulich einhalten,
    bewahren und verteidigen und meine Amtspflichten nach bestem Wissen und Gewissen erfüllen werde.


    Dem Eid kann eine religiöse Beteuerung angefügt werden.




    Kathleen Johnson
    President pro tempore of the Senate

    trophyImage-13.png

    Kathleen Teresa Johnson (D-AS)

    Governor of the State of Astoria
    Former U.S. Senator for Astoria | Former Chairwoman, Congressional Committee on Justice and Ethics
    Former Commoner of the Assembly of Representatives of the State of Astoria | Former Speaker of the Assembly of Representatives of the State of Astoria

Jetzt mitmachen!

Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!