Inaugurations and Resignations of U.S. Senators

Es gibt 863 Antworten in diesem Thema, welches 65.499 mal aufgerufen wurde. Der letzte Beitrag () ist von Lucas Magnus.

  • Ich gelobe feierlich, dass ich die Verfassung der Vereinigten Staaten getreulich einhalten, bewahren und verteidigen und meine Amtspflichten nach bestem Wissen und Gewissen erfüllen werde, so wahr mir Gott helfe!

    SENATOR HERBERT C. WALKER


    U. S. Senator for the Free State of Freeland

    former U. S. Secretary of Commerce

    former Member of the U.S. House of Representatives

    former Chairman of the Congressional Committee on Foreign Relations

    former Member of the Congressional Committee on Defense & Intelligence Affairs

    former State Minister of State of the Free State of Freeland

  • Handlung

    Steht bereit, um die Eidesleistung abzunehmen.





    Honorable Senators!



    Due to the electoral certificate provided to the President of the Senate on October 15, 2019, the Senate welcomes


    Mr. Daniel Turner
    from
    Serena


    into its ranks.



    Ich bitte den Gewählten den nachfolgenden Eid zu leisten:


    Ich gelobe feierlich, dass ich die Verfassung der Vereinigten Staaten getreulich einhalten,
    bewahren und verteidigen und meine Amtspflichten nach bestem Wissen und Gewissen erfüllen werde.


    Dem Eid kann eine religiöse Beteuerung angefügt werden.




    Kathleen Johnson
    President pro tempore of the Senate

  • Handlung

    Steht bereit, um die Eidesleistung abzunehmen.





    Honorable Senators!



    Due to the electoral certificate provided to the President of the Senate on December 1, 2019, the Senate welcomes


    Mr. Daniel Turner
    from
    Serena


    into its ranks.



    Ich bitte den Gewählten den nachfolgenden Eid zu leisten:


    Ich gelobe feierlich, dass ich die Verfassung der Vereinigten Staaten getreulich einhalten,
    bewahren und verteidigen und meine Amtspflichten nach bestem Wissen und Gewissen erfüllen werde.


    Dem Eid kann eine religiöse Beteuerung angefügt werden.





    Meghan C. Kingston
    President of the Senate

  • Handlung

    Steht bereit, um die Eidesleistung abzunehmen.





    Honorable Senators!



    Due to the electoral certificate provided to the President of the Senate on December 14, 2019, the Senate welcomes


    Senator-elect

    Steve McQueen


    from
    New Alcantara


    into its ranks.



    I ask the Senator-elect to swear the oath of office as follows:


    Ich gelobe feierlich, dass ich die Verfassung der Vereinigten Staaten getreulich einhalten,
    bewahren und verteidigen und meine Amtspflichten nach bestem Wissen und Gewissen erfüllen werde.






    Meghan C. Kingston
    President of the Senate

  • Ich gelobe feierlich, dass ich die Verfassung der Vereinigten Staaten getreulich einhalten,
    bewahren und verteidigen und meine Amtspflichten nach bestem Wissen und Gewissen erfüllen werde.

    There is many a boy here today who looks on war as all glory, but, boys, it is all hell. You can bear this warning voice to generations yet to come. I look upon war with horror.




    Former Commandant of the United States Marine Corps;
    Former Chairman of the Joint Chiefs of Staff;


    Marines never die, they just go to hell to regroup.


    McQueen Petroleum



  • Honorable Senators!




    I herby give notice and declare that Mr. Turner of Serena, has lost his seat in the United States Senate, pursuant to Chp. IV Sec. 3 Ssec. 2 Federal Elections Act,
    on December 19, 2019, at 6:42 PM.


    His last participation in business of Congress was on December 5, 2019 at 6:42 PM (S. 2019-047).




    Meghan C. Kingston
    President of the Senate





  • Honorable Senators!



    Due to the electoral certificate provided to the President of the Senate on January 28, 2020, the Senate welcomes


    Senator-elect

    Tamara Arroyo


    from
    Serena


    into its ranks.



    I ask the Senator-elect to swear the oath of office as follows:


    Ich gelobe feierlich, dass ich die Verfassung der Vereinigten Staaten getreulich einhalten,
    bewahren und verteidigen und meine Amtspflichten nach bestem Wissen und Gewissen erfüllen werde.






    Meghan C. Kingston
    President of the Senate

  • Ich gelobe feierlich, dass ich die Verfassung der Vereinigten Staaten getreulich einhalten,
    bewahren und verteidigen und meine Amtspflichten nach bestem Wissen und Gewissen erfüllen werde. So wahr mir Gott helfe.




  • Honorable Senators!



    Due to the electoral certificate provided to the President of the Senate on January 28, 2020, the Senate once again welcomes


    Senator

    Cadence Jackson


    from
    Assentia


    into its ranks.



    I ask the Senator-elect to swear the oath of office as follows:


    Ich gelobe feierlich, dass ich die Verfassung der Vereinigten Staaten getreulich einhalten,
    bewahren und verteidigen und meine Amtspflichten nach bestem Wissen und Gewissen erfüllen werde.






    Meghan C. Kingston
    President of the Senate




    Honorable Senators!



    Due to the electoral certificate provided to the President of the Senate on January 28, 2020, the Senate welcomes


    Senator-elect

    Clifford Burry


    from
    Astoria


    into its ranks.



    I ask the Senator-elect to swear the oath of office as follows:


    Ich gelobe feierlich, dass ich die Verfassung der Vereinigten Staaten getreulich einhalten,
    bewahren und verteidigen und meine Amtspflichten nach bestem Wissen und Gewissen erfüllen werde.






    Meghan C. Kingston
    President of the Senate

  • Handlung

    Tritt vor.


    Ich gelobe feierlich, dass ich die Verfassung der Vereinigten Staaten getreulich einhalten, bewahren und verteidigen und meine Amtspflichten nach bestem Wissen und Gewissen erfüllen werde. So help me God!

    user_rank_senate.png

    Clifford Henry "Cliff" Burry (D-AS)
    U.S. Senator for the State of Astoria

    Former Commoner of the Assembly
    Major (USA ret.)

  • Handlung

    Findet sich ein, einen Eid zu leisten.

    trophyImage-15.png--------trophyImage-5.png


    GOVERNOR of the STATE OF LAURENTIANA

    CHAIRMAN of the RNC
    GRAND LEADER of the PATRIOTIC ACTION

    LXIII. PRESIDENT of the UNITED STATES of ASTOR

    fr. PRESIDENT of the UNITED STATES SENATE

    fr. SENATOR from the STATE OF LAURENTIANA

    XIV. GOVERNOR of the STATE OF LAURENTIANA

    fr. SPEAKER of the GENERAL COURT of the STATE OF LAURENTIANA



  • Madam President pro tempore,


    Ich leiste hiermit meinen Eid, Mitglied des Senats zu werden:
    Ich gelobe feierlich, dass ich die Verfassung der Vereinigten Staaten getreulich einhalten, bewahren und verteidigen und meine Amtspflichten nach bestem Wissen und Gewissen erfüllen werde.

    trophyImage-15.png--------trophyImage-5.png


    GOVERNOR of the STATE OF LAURENTIANA

    CHAIRMAN of the RNC
    GRAND LEADER of the PATRIOTIC ACTION

    LXIII. PRESIDENT of the UNITED STATES of ASTOR

    fr. PRESIDENT of the UNITED STATES SENATE

    fr. SENATOR from the STATE OF LAURENTIANA

    XIV. GOVERNOR of the STATE OF LAURENTIANA

    fr. SPEAKER of the GENERAL COURT of the STATE OF LAURENTIANA






  • OFFICE of the PRESIDENT of the Senate



    Honorable Senators!



    I hereby give notice and declare, that in accordance to Chap. IV Sec. 2 SSec. 4 FEA Senator Herbert C. Walker, FL
    did not take his oath within the legally prescribed period of 7 days and thus renounced his seat in the Senate.




    Tamara Arroyo
    Acting President of the Senate





  • Honorable Senators!



    The United States Senate welcomes


    Mr. Gilbert A. de Salle
    from
    Freeland


    into its ranks.



    Ich bitte den Gewählte den nachfolgenden Eid zu leisten:


    Ich gelobe feierlich, dass ich die Verfassung der Vereinigten Staaten getreulich einhalten,
    bewahren und verteidigen und meine Amtspflichten nach bestem Wissen und Gewissen erfüllen werde.


    Dem Eid kann eine religiöse Beteuerung angefügt werden.




    Tamara Arroyo
    President of the Senate

  • Handlung

    Gilbert tritt vor und spricht voler Inbrunst:


    Ich gelobe feierlich, dass ich die Verfassung der Vereinigten Staaten getreulich einhalten, bewahren und verteidigen und meine Amtspflichten nach bestem Wissen und Gewissen erfüllen werde.

Jetzt mitmachen!

Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!